Як підготуватися до візиту в масажний кабінет
Загальні правила
- Переконайтеся у тому, що ви не маєте протипоказань до масажу, за потреби порадьтесь з лікарем.
- Забронюйте свій візит за 2-3 тижні, щоб гарантовано скористатися послугами в зручний для вас час.
- Якщо у вас відбулися зміни в планах, будь ласка, попередьте Майстра за день до сеансу. Зверніть увагу, якщо ви попередили про відміну сеансу менш, ніж за 4 години – заброньований час оплачується у повному розмірі.
- Час вашого запізнення відобразиться на тривалості масажу, так як будь-яка зміна в розкладі Майстра може негативно вплинути на інших Клієнтів.
- Майстер може відмовити у подальшій співпраці, якщо Клієнт не приходить на вказаний час та не попереджає про свою відсутність завчасно.
До масажу
- Останній прийом їжі перед масажем має бути за 1,5 – 2 години до початку сеансу.
- Перед сеансом масажу обов’язково прийміть душ.
- Вдягніть зручну білизну та одяг, що не створює дискомфорту та не передавлює тіло.
- Не застосовуйте парфумерію – парфуми, туалетну воду, одеколон перед сеансом.
Під час масажу
- Встановіть мобільний телефон у беззвучний режим на час сеансу.
- Щиро відповідайте на питання заповнюючи Карту Клієнта.
- Обов’язково зніміть годинник, браслети, сережки, пірсинг і т.д. перед сеансом масажу. Наявність цих предметів під час проведення масажу може завдати вам шкоди та зробити сеанс масажу не комфортним для Клієнта та Майстра.
- Обов’язково і одразу розповідайте Майстру про будь-які зміни та недомагання під час сеансу масажу. Діліться своїми відчуттями.
Після масажу
- Після завершення процедури рекомендується побути в теплі. Будь ласка, подбайте про теплий одяг.
- Перший прийом їжі після масажу рекомендовано не менше ніж за 1,5 години після закінчення сеансу масажу.
- Пийте більше рідини, щоб покращити обмін речовин. А також не вживайте алкоголь протягом 12 годин після масажу.
- Ознайомтесь з рекомендаціями чого не варто робити після масажу.
Масажист-естетист, Анастасія Колесник
«Результат масажу напряму залежить від професіоналізму Майстра та дотримання правил Клієнтом!»
Залишити відповідь